A Sopranos idei (elég szar) szezonjának egyik központi témája a Vito nevű egyik családtag homoszexualitása, és az abból eredő mindenféle probléma (öljük meg? hogy öljük meg? tényleg öljük meg?), melyre én mondjuk nem vesztegettem volna 7 epizódot, de hála istennek nem én készítem a sorozatot.

(Most spoilerek is jönnek, én szóltam.) Szóval Vito történetét a Maffiózóktól elvárható véres jelenettel le is zárták vagy két hete, és a karakter alakító Joseph Gannascoli elmehetett jól megérdemelt pihenőjére (Tony álmaiban szerintem még elő fog jönni a joviális gengszter), de nem sokáig ülhetett a babérokon: egy fogyasztó-tablettákat forgalmazó cég rögvest beperelte. A kép alapján valóban fogyókúrára szoruló színész ugyanis nem tett eleget szerződéses kötelezettségeinek, és nem promótálta a tablettákat kellőképpen - pedig kapott érte 320,000 dollárt cserébe. "A fenekét kinyaltuk az elmúlt 2 évben, mindent a forgatáshoz igazítottunk, mégsem jutottunk vele semmire" nyiatkozta a cég egyik képviselője. "Nem jött el a promóciós eseményekre, nem volt hajlandó részt venni a kampányban, ez így nem fair."

Itthon persze ilyen vád nem érheti a híres fogyóbajnokokat, Győzike feje minden nyomorult bulvárlapból az emberre támad, ha nem vigyáz.

A bejegyzés trackback címe:

https://tevemaci.blog.hu/api/trackback/id/tr4410097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2006.06.27. 03:26:10

dagi pasi :)
süti beállítások módosítása