Átmegyünk bulvárba egy kicsit de  van tévévonatkozás is, szóval belefér. A Lost második szezonjának egyik szereplője, az aktuális kemény latincsajt rutinból lehozó Michelle Rodriguez egy pár hónappal ezelőtt elkövetett ittas vezetés utáni lebukásból kifolyólag sittre került. Az eredetileg öt napra ítélt kisasszony (választhatott volna 240 óra közmunkát is, de az büdös volt neki) 65 órát töltött a hűvösön, és az alábbi, gyöngyszemnek is beillő nyilatkozattal lepett meg minket:

"Király volt! Szeretem az embereket, és jó társaságba kerültem odabent (sic). Nagyszerű élmény volt, nem cserélném el semmire. Rajzolgattam a pólójukra, verseket írtam, és sokat énekeltünk."

Nem értem én, hogy akkor mit sírnak itt az emberek, hogy a sitten szar? Lehet rajzolni, énekelni, fasza emberekkel ismerkedni...

1 komment

Címkék: tv sitt

A bejegyzés trackback címe:

https://tevemaci.blog.hu/api/trackback/id/tr19436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Hedgehog 2006.05.15. 14:21:43

Rodrigez kisasszonnyal én is bezáratnám magam pár napra.
süti beállítások módosítása