A zap2it jelentése szerint az American Idol reklámperceit az idén már majd' annyiért mérik, mint az Oscar díj kiosztása alatt illetve a Super Bowl (az amerikai futballbajnokság nagydöntője) folyamán értékesített reklámidőt.

A két említett esemény a televíziózásban az adott év két legnézettebb eseményének számít, és ennek megfelelő pénzért lehet reklámperceket vásárolni. Ebbe sorba áll be most az amerikai tehetségkutató (itthon egy korcs verziója fut Megasztár címmel), és a május 24-i fináléban már 1,3 millió dollárt kell kiköhögni egy félpreces reklámért.

Az ABC-n sugárzott Oscar díj kiosztóban 1,7, míg a focidőben 2,5 millióért mérték ugyanezt, ehhez képest  nem is olyan sok a vacak 1,3 miska, (ami azért nagy ugrás a normális esetben félmillió dollár közeli összeghez) amit a selejtezők és döntők során kér a FOX, de a nézettség nagy úr, és biztos nem fognak üres képernyőt bámulni az amerikai rajongók.

A három műsor nézettsége, csak a vicc kedvéért:
Idol - átlagosan 30,7 millió (a fináléra 34,5 milliót prognosztizálnak);
Oscar - 38,9 millió;
Super Bowl - 90 millió

3 komment

Címkék: reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://tevemaci.blog.hu/api/trackback/id/tr328701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agent s. · http://dandre.hu/~sdd/ 2006.04.19. 15:39:26

szep, csak sajnos en a reklamok alatt mindig elkapcsolok ;]

Sündisznó 2006.04.20. 13:33:25

Sztahanovi módon megelőztek :P

Viszont. Anno 5 éves unokahúgom akart nézni valamit a TV-ben. Éppen játszott, és szóltam neki, hogy kezdődik. Mire ő: "jó, de előbb úgyis reklám jön, addig még játszok"... Na, ez ellen keressen szabadalmat a Philips!
süti beállítások módosítása