2006.04.19. 14:55
Reklámpercek aranyárban
A zap2it jelentése szerint az American Idol reklámperceit az idén már majd' annyiért mérik, mint az Oscar díj kiosztása alatt illetve a Super Bowl (az amerikai futballbajnokság nagydöntője) folyamán értékesített reklámidőt.
A két említett esemény a televíziózásban az adott év két legnézettebb eseményének számít, és ennek megfelelő pénzért lehet reklámperceket vásárolni. Ebbe sorba áll be most az amerikai tehetségkutató (itthon egy korcs verziója fut Megasztár címmel), és a május 24-i fináléban már 1,3 millió dollárt kell kiköhögni egy félpreces reklámért.
Az ABC-n sugárzott Oscar díj kiosztóban 1,7, míg a focidőben 2,5 millióért mérték ugyanezt, ehhez képest nem is olyan sok a vacak 1,3 miska, (ami azért nagy ugrás a normális esetben félmillió dollár közeli összeghez) amit a selejtezők és döntők során kér a FOX, de a nézettség nagy úr, és biztos nem fognak üres képernyőt bámulni az amerikai rajongók.
A három műsor nézettsége, csak a vicc kedvéért:
Idol - átlagosan 30,7 millió (a fináléra 34,5 milliót prognosztizálnak);
Oscar - 38,9 millió;
Super Bowl - 90 millió
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
agent s. · http://dandre.hu/~sdd/ 2006.04.19. 15:39:26
Sündisznó 2006.04.20. 13:33:25
Viszont. Anno 5 éves unokahúgom akart nézni valamit a TV-ben. Éppen játszott, és szóltam neki, hogy kezdődik. Mire ő: "jó, de előbb úgyis reklám jön, addig még játszok"... Na, ez ellen keressen szabadalmat a Philips!