SPOILER!! (magyarul szpojler)

 A 2/10-edik részben - ami egyébként eddig szerintem a legjobbak közé tartozik - Mr. Eko előéletéről flashbackelünk sokat, azután egy - az Abysst idéző - szürreális jelenetben a szigeten Mr. Eko szembesül a már ismert fekete felhővel. Kb. itt kezdődik:

A kamera itt szépen körbemászik Mr. Eko körül, és közben belemegy a felhőbe. Amikor a felhőben vagyunk, kb. tíz villámlásszerű valami látszik, amiről kikockázva kideríthető, hogy bizony a Columbóból már ismert egyframe-es szubliminális effekttel van dolgunk (ahhoz túl rövid, hogy tudatosan felismerjük a képet, viszont az agy azért tud róla. Itt nem csak rövidek, hanem sötétek is a képek, tehát ezeket valószínűleg kimondottan az olyan idióta majmoknak találták ki az alkotók, mint én, aki hajlandó vagyok VirtualDubban kikockázni aztán felvilágosítani őket. Néhányhoz megkerestem azt a képet is, ami a normál flashbackekből alapul szolgál:

Az utolsó kettőnél nem találtam meg a megfelelő jelenetet, valószínűleg azért mert nincsenek a flashbackben pont ebből a szögből fényképezve, de azért az azonosítás egyértelmű. Az utolsó előtti egyébként egy olyan kocka, ami még csak később lesz flashbackben az epizód vége felé!

Ezeket nem tudtam beazonosítani:

Nem csoda, hogy a végén Mr. Eko nem néz túl okosan:

(Bevallom, Jocó mondta, én nem vettem észre magamtól.)

1 komment

Címkék: lost spoiler

A bejegyzés trackback címe:

https://tevemaci.blog.hu/api/trackback/id/tr265727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joco 2006.03.16. 16:09:39

Én meg bevallom, a lost forumban olvastam, hogy ez van. Nekem elsőre csak villámlásoknak néztek ki a felhőben villogó képek, amit el is fogadtam, mint egy átlag nanobotfelhő működésének szükséges velejáróját. :)
A kredit mindenképp a tied a megfelelő kockák kikereséséért.
süti beállítások módosítása