A kereskedelmi televíziózás egyik legnagyobb parasztsága - ha érdemes itt egyáltalán szuperlatívuszt használni - az, hogy a nem élő felvételekről utólag kieffektezik a pólófeliratokat illetve céges logókat, nehogymár valaki ingyen jusson ahhoz a hihetetlen mértékű reklámhoz, amit egy interjú két perce jelent. (Különösen élenjárnak ebben a hazai kereskedelmi csatornák.) Most viszont vidáman brummogunk, mert valakinek végre eszébe jutott, hogy konkrétan ilyen pólókat kellene nyomtatni, hurrá! A Pre-Pixelated Clothing elvileg bárhonnan rendelhető a fenti címen.

(via TVSquad)

4 komment

Címkék: reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://tevemaci.blog.hu/api/trackback/id/tr377894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.23. 17:29:42

Az a vicces, hogy nem a ker.tévék tehetnek erről, hanem az a kiba*** ORTT. Legutóbb is megbüntették talán a retekklubbot, mert egy interjúban elhangzott, hogy az adott rendezvényre a pénzt ki adta. Tehát az értelmetlenül szigorú és a szabályok a betűk szerint a ker.tévéket szivatva értelmező sóhivatal a felelős a pixelekért...
Meg persze a karikákért is, éljen a demokrácia :-(

Limonádový Joe · http://tevemaci.blog.hu 2006.03.23. 17:34:24

Ebben nem hiszek, a Forma-1-ben sem takarják ki a Marlboro-feliratokat. Vagy hogy?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.23. 19:24:00

Én már láttam olyan díjátadót, ahol ki volt takarva a szponzor. De a lényeg az akaratlagosságon van, és ha nem tudja egyértelműen igazolni a tévé, hogy az a felirat kellett a hír miatt, akkor bujtatott reklám...
De pont az a baj, hogy a szabályozás nem egyértelmű, az ORTT pedig ezzel tud szivatni.

Limonádový Joe · http://tevemaci.blog.hu 2006.03.23. 21:12:26

Én láttam egyszer a sporthírekben egy tudósítást egy rallyról, ahol a célkapun a főszponzor (RED BULL, basszátok meg!) ki volt homályosítva, azt hittem, hogy lerúgom a tévét! A főszponzor, aki a pénzét azért adja, hogy az esemény hátán terjessze az igéjét! Takarodjanak a rohadt tévések arról a versenyről akkor, az istenfáját! Mutogassák Kiszel Tündét helyette!

(Már én kérek elnézést.)