A gyomorfekély és más táplálkozási problémák megelőzése érdekében javaslom, hogy a törvényhozás szinkronizálja a reklámok szabályozását megváltozott, tévéfüggő életmódunkhoz. Meg kell határozni többek között: 

  • a két reklám között műsorral kitölthető maximális időtartamot (hogy az ember akkor se haljon szomjan, ha elfelejt kólát hozni az előző reklámszünetben)
  • a reklámok minimális hosszát (hogy ne kelljen kapkodva habzsolni a konyhában)
  • a reklámok struktúráját (tehát hogy az ajánló mindig az utolsó szekció legyen, mindig pontosan két percig tartson, kezdetét pedig minden adón egységes, a reklámoknál jóval erősebb,hangjelzés kísérje, hogy a konyhában is hallani lehessen)

Előre egy boldogabb jövőért!

6 komment

Címkék: reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://tevemaci.blog.hu/api/trackback/id/tr835636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nzanga mobutu junior · http://h.underground.hu 2006.03.12. 20:41:23

a legfontosabbat kihagytad:
a reklamok es ajanlok audiojelszintjenek minimum 20dbvel kisebbnek kell lennie, a normal kontent jelszintjenel s.k.

Limonádový Joe · http://tevemaci.blog.hu 2006.03.12. 21:16:22

Van erről egy törzsasztalos fórum:
forum.index.hu/Article/showArticle?t=9089389

Itt írják:
Ez nagyobbrészt egyszerű technikai amatőrség/slendriánság. Nem feltételezem a hangmérnökről, hogy a reklámoknál feljebb tolná a master-potit a keverőn - csupán arról van szó, hogy a reklámok legtöbbször agyonkompresszált felvételek, míg a filmek ugyebár nagyobb dinamikatartománnyal rendelkeznek, amiből a halk beszéd a jellemző. Ha mindkettőnek csak a csúcsait (leghangosabb pontjait) állítják azonos szintre, a reklám eleve sokkal nagyobbat fog szólni. Sajnos. (Persze viszonylag egyszerűen ki lehetne ezt küszöbölni, de akkor meg a hirdető cégek reklamálnának a csatornánál...)De az Indexen cikk is volt erről, hasonló végkicsengéssel, nem találom, mert az Indexen reménytelen a keresés.

nzanga mobutu junior · http://h.underground.hu 2006.03.12. 21:30:11

igenám, csakhogy. ezügyben nekem is volt egy szösszenetem az agora-n (énsem talalom). a lényege, h teljesen mindegy, h "csak" kompresszálják, vagy tényleg felnyomják, "a lényeg a percepció". márpedig a percepció affelé mutat, h hangosabb.

analóg azzal, hogy ha egy fehér papírlapot apró piros pontokkal beborítok, akkor távolról nézve ugyanúgy pirosnak látod, mintha simán befesteném pirosra az egészet.

szal lea kompresszálással s.k.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.03.13. 13:18:56

Ezek szerint van egy film-hangerő meg egy reklám-hangerő, amelyek sajnos eltérnek, viszont "műfajon belül" szerencsére tök azonos mind az ezer film és mind az ezer reklám hangereje?

Ezt talán még Szergej se kajolná be (ld: Hiszi a piszi epizód, kísér a Bergendy zenekar).