Konkrétan a tegnap esti epizóddal kapcsolatban semmi különös nem jut az eszembe, de ha már a célokról beszélünk, akkor a West Wing nagyon analóg az én szememben egy vállalati bloggal. Persze, vérzik sok sebből az analógia, de az egyik legfontosabb vállalatiblog-elem az informális hang illetve a bennfentes információk megosztása a hitelesség és a bizalom erősítése érdekében. A West Wing megpróbálja 'eladni', hitelessé tenni a gépezetet - nyilván baromi izgalmas sorozatot lehetne forgatni bármelyik nagyvállalat belső működéséről, de az überalany itt a legerősebb ország legerősebb vállalata, az amerikai kormány.

Ez a kép nyilván nem valós, hiszen a West Wing nem a valóságot mutatja be, fikció. Más kérdés, hogy mikor válnak a vállalati blogok is fiktívvé - ez egy olyan dolog ami szerintem elkerülhetetlen, hónapokon jönnek a Blog Communication Agency-k és nagyon profin fognak a vállalatoknak igazinak látszó, West Wing-típusú blogot gyártani. Na akkor majd át kell értékelni mindent, nem örülök.

A bejegyzés trackback címe:

https://tevemaci.blog.hu/api/trackback/id/tr275336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.02. 16:18:04

Hát, ha a blog, mint webnapló alapdefiníciót elfogadjuk (nem, de HA elfogadjuk), akkor igazad van :-)
Kár is, hogy a 7. évaddal vége lesz.